Hello
Questions:
1-Or report "a crash, freeze, crash" of a device / synthesizer at Sequential, should it be done here?
2-Is there the possibility of making a crash report?
3-Does Sequential make regular bug fix updates?Situation of the problem encountered:Yesterday the Pro3 crashed twice. That is to say that during these 2 blocks, no more commands respond and no sound comes out. However, the indicator lights remain on. The only solution was to turn the synthesizer off and back on to resume normal operation.
"Better to save regularly ... if you don't want to lose your work"The 2nd blocking occurred during an adjustment of one of the modulation points, and The 1st, I could not say. I did not pay attention. Furthermore, the machine was not connected to any device. These are the 2 situations that I encountered yesterday.
Thank you for your answers
Good week !
__ FRSalut
Questions:
1-Ou signaler "un crash, freeze, plantage" d'un appareil / synthétiseur chez Sequential, faut-il le faire ici ?
2-Existe il, la possibilité de faire un rapport de crash ?
3-Sequential fait-il des mises à jour régulières de correction de bug ?Mise en situation du problème rencontré:Hier le Pro3 s'est bloqué 2 fois. C'est à dire que durant ces 2 blocages, plus aucune commande ne répond et plus aucun son ne sort. Les voyants lumineux restent cependant allumés. La seule solution était d'éteindre et de rallumer le synthétiseur pour retrouver son fonctionnement normal.
"Plutôt intérêt à sauvegarder régulièrement... si vous ne voulez pas perdre votre travail" Le 2eme blocage est intervenu lors d'un ajustement d'un des points de modulation, et Le 1er, je ne saurait le dire. Je n'ai pas fait attention. Par ailleurs, la machine n'était connectée à aucun appareil. Voilà les 2 situations que j'ai rencontré hier.
Merci pour vos réponses
Bonne semaine !